Regulamin
Regulamin VI Edycji Konkursu Fotograficznego o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego.
§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia VI edycji Konkursu Fotograficznego o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego, zwanego dalej „Konkursem”. Konkurs odbywa się na zasadach określonych niniejszym Regulaminem i zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
- Organizatorem Konkursu jest Zarząd Województwa Wielkopolskiego z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, zwany dalej „Organizatorem”.
- Obsługę administracyjno-techniczną Konkursu, w imieniu Organizatora, prowadzi Departament Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. Wszelkie informacje o Konkursie można uzyskać pod numerem telefonu +48 61 626 68 59 lub wysyłając zapytanie na adres e-mail: fotokonkurs@wielkopolskie.pl.
- Konkurs realizowany jest za pośrednictwem strony internetowej, zwanej dalej „Stroną Internetową Konkursu”, dostępnej pod adresem: www.fotokonkurs.wielkopolskie.pl. Komunikaty oraz informacje na temat Konkursu publikowane będą na Stronie Internetowej Konkursu oraz profilu Facebook Konkursu (@fotokonkurs.wielkopolskie). Strona Internetowa Konkursu jest własnością Organizatora.
- Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
- Konkurs organizowany jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
§ 2
Cel i tematyka konkursu
- Celem Konkursu jest zwrócenie uwagi na piękno województwa wielkopolskiego, jego walory naturalne oraz historyczny i kulturowy dorobek, ze szczególnym uwzględnieniem:
- rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego (więcej na stronie: www.27grudnia.pl),
- atrakcji turystycznych (więcej na stronie: www.wielkopolska.travel),
- przestrzeni Szlaku Piastowskiego (szczegóły na stronie: www.szlakpiastowski.pl).
- Zdjęcia nadesłane na Konkurs powinny być barwne, ukazujące region w sposób przyjazny. Zdjęcia powinny stanowić swoiste zaproszenie do odwiedzenia Wielkopolski.
§ 3
Warunki uczestnictwa
- Konkurs adresowany jest do osób pełnoletnich (posiadających pełną zdolność do czynności prawnych), profesjonalnie bądź amatorsko, zajmujących się fotografią.
- W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego biorący bezpośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Konkursu oraz członkowie ich rodzin.
- Udział w Konkursie jest bezpłatny i dobrowolny. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem prac konkursowych ponoszą Uczestnicy Konkursu.
- W Konkursie można wziąć udział wyłącznie osobiście, tj. niedopuszczalne jest dokonywanie zgłoszeń konkursowych w imieniu osób trzecich.
- Udział w Konkursie wymaga posiadania infrastruktury technicznej i systemu informatycznego pozwalającego na korzystanie z Internetu, konta e-mail oraz przeglądarki umożliwiającej wyświetlanie stron internetowych.
- Każda osoba, przystępująca do udziału w Konkursie, jest zobowiązana zapoznać się z Regulaminem, a jego postanowienia stają się dla tej osoby oraz Organizatora wiążące w chwili przesłania przez tą osobę zgłoszenia, o którym mowa w § 5, do udziału w Konkursie.
- Czas trwania Konkursu jest określony i trwa od momentu ogłoszenia do 31 sierpnia 2022 r. (do godz. 12:00). Prace dostarczone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
§ 4
Praca konkursowa
- Poprzez pracę konkursową rozumie się zestaw 3 (trzech) fotografii:
- tematycznie odpowiadających jednej z kategorii, o której mowa w § 5 ust. 1, wybranej przez Uczestnika Konkursu,
- wykonanych na terenie województwa wielkopolskiego, w latach 2020-2022.
- Do udziału w Konkursie mogą być zgłoszone zdjęcia spełniające następujące warunki:
- wykonane przez Uczestnika,
- zapisane z maksymalną rozdzielczością w formacie JPG,
- o rozmiarze krótszego boku min. 2500 px (pixeli),
- wielkości pliku nie przekraczającej 10 MB,
- nazwie pliku, zawierającej: symbol wybranej kategorii (patrz § 5 ust. 1), pseudonim/nick autora oraz numer zdjęcia w zestawie (przykład nazewnictwa plików dla jednej pracy konkursowej zgłaszane w kategorii „zabytkowe obiekty”: A_zaba_1.jpg, A_zaba_2.jpg, A_zaba_3.jpg).
- Zdjęcia/prace konkursowe zgłoszone do Konkursu, niespełniające wymagań, o których mowa w ust. 2, nie podlegają ocenie.
- Korekta cyfrowa zdjęć przesłanych na konkurs może polegać jedynie na działaniach odpowiadających zabiegom stosowanym w ciemni fotograficznej (redukcja koloru, rozjaśnianie, kontrastowanie). Wszelkie inne zmiany, w tym zwiększanie rozdzielczości zdjęć czy fotomontaż, są niedopuszczalne.
- Niedopuszczalne jest zgłaszanie do udziału w Konkursie fotografii, które:
- są pracą zbiorową,
- naruszają prawa osób trzecich, w szczególności prawa autorskie i pokrewne, dobra osobiste oraz prawa własności intelektualnej,
- zawierają treści niezgodne z prawem lub przyjętymi normami obyczajowymi, jak również które mogą zostać uznane za wulgarne i obraźliwe, pornograficzne, obsceniczne, zawierające nagość lub erotykę, obrażające uczucia religijne, przedstawiające lub propagujące przemoc, nienawiść rasową lub religijną, naruszające prawo do prywatności,
- zawierają przekazy reklamowe, są spamem lub niezamówioną informacją handlową,
- zawierają jakiekolwiek znaki lub oznaczenia.
§ 5
Zgłoszenie prac konkursowych
- Konkurs organizowany jest w następujących kategoriach tematycznych:
- Zabytkowe obiekty (symbol kategorii "A") – zdjęcia ukazujące ruchome (np. parowozy, drezyny) i nieruchome (np. zamki, pałace, dwory, kościoły, klasztory, skanseny, muzea, ratusze, kopalnie, fabryki) obiekty posiadające wartość historyczną, artystyczną, naukową, kulturową czy emocjonalną (zdjęcia z zewnątrz, jak również wnętrz); również pejzaże obejmujące zabytkowe obiekty,
- Atrakcje przyrodnicze (symbol kategorii "B") – zdjęcia ukazujące najcenniejsze okazy wielkopolskiej flory i fauny, niepowtarzalne krajobrazy/pejzaże,
- Wydarzenia (symbol kategorii "C") – zdjęcia dokumentujące imprezy, akcje, wystawy plenerowe, festiwale, rajdy etc., o charakterze turystyczno-rekreacyjnym, kulturowym, historycznym.
- Uczestnik Konkursu ma prawo zgłosić wyłącznie po 1 (jednej) pracy konkursowej, o której mowa w § 4, do każdej z kategorii wymienionych ust. 1. W sumie Uczestnik Konkursu może zgłosić maksymalnie 3 (trzy) prace konkursowe – po 1 (jednej) pracy (zestawie 3 fotografii) do każdej z kategorii.
- Zgłoszenie pracy konkursowej odbywa się poprzez formularz, dostępny na Stronie Internetowej Konkursu.
- Zgłoszenie pracy konkursowej wymaga podania przez Uczestnika Konkursu następujących danych:
- imienia i nazwiska,
- pseudonimu (nick),
- adresu e-mail,
- numeru telefonu.
- Uczestnik, dokonując zgłoszenia oświadcza, że:
- jest twórcą zdjęć i przysługują mu nieograniczone autorskie prawa majątkowe i osobiste do fotografii,
- zapoznał się i akceptuje zasady Konkursu zawarte w niniejszym Regulaminie,
- jest uprawniony do udzielania licencji oraz zezwoleń, o których mowa w Regulaminie,
- udziela Organizatorowi licencji do korzystania ze zdjęć zgłoszonych do Konkursu na zasadach określonych w § 10 Regulaminu,
- posiada wszelkie niezbędne zgody osób widniejących na fotografiach zgłoszonych do udziału w Konkursie, w tym w szczególności na rozpowszechnianie ich wizerunku oraz wykorzystanie go przez Organizatora w zakresie o jakim mowa w § 10 Regulaminu,
- wyraża zgodę się na opublikowanie fotografii na Stronie Internetowej Konkursu oraz profilu Facebook Konkursu w czasie trwania konkursu oraz po jego zakończeniu
- Uczestnik Konkursu w terminie 14 dni od dokonania zgłoszenia, o którym mowa w ust. 3, otrzyma na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym, potwierdzenie przyjęcia pracy/prac do Konkursu.
- Prace konkursowe zgłoszone do udziału w Konkursie są publikowane na Stronie Internetowej Konkursu po pozytywnej ich weryfikacji przez Organizatora, z zastrzeżeniem, iż późniejsze wykrycie okoliczności uzasadniających stwierdzenie naruszenia Regulaminu może rodzić skutki, o których mowa w ust. 8 Regulaminu. Do dokonywania weryfikacji zgłoszonych fotografii pod kątem ich zgodności z Regulaminem uprawniony jest wyłącznie Organizator.
- W przypadku stwierdzenia przez Organizatora – na którymkolwiek z etapów Konkursu – że osoba, która zgłosiła fotografie do udziału w Konkursie nie może być Uczestnikiem w świetle postanowień Regulaminu lub Uczestnik nie spełnił warunków udziału w Konkursie, o których mowa w Regulaminie lub, że fotografie zgłoszone przez Uczestnika do udziału w Konkursie nie spełniają warunków Regulaminu lub naruszają zakazy, o których mowa w § 4 ust. 5, Organizator nie publikuje fotografii zgłoszonych do udziału w Konkursie na Stronie Internetowej Konkursu i nie poddaje ich ocenie, a zgłoszenie danego Uczestnika Konkursu uznaje się za niebyłe.
- W przypadku, gdyby którekolwiek z oświadczeń Uczestnika, o których mowa w ust. 5 Regulaminu okazało się niezgodne ze stanem faktycznym lub prawnym, Uczestnik, w przypadku ewentualnych roszczeń osób trzecich, jest świadomy wystąpienia ewentualnej odpowiedzialności wobec tych osób oraz może zostać zobowiązany na zasadach ogólnych - wynikających z przepisów prawa obowiązującego - do naprawienia szkody poniesionej przez Organizatora w związku z niezgodnością tych oświadczeń ze stanem faktycznym lub prawnym. Ponadto, w sytuacji o której mowa w zdaniu poprzednim, Uczestnik może zostać wyłączony od dalszego udziału w Konkursie, a w przypadku otrzymania nagrody - być zobowiązanym do jej zwrotu (decyzję w tym zakresie podejmuje Organizator).
- Organizatorowi przysługuje prawo zatrzymania wszystkich nadesłanych prac konkursowych (plików cyfrowych), których własność przechodzi nieodpłatnie na Organizatora z chwilą ich zgłoszenia do Konkursu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Uczestnika nieprawidłowych danych na etapie zgłoszenia udziału w Konkursie lub braku aktualizacji danych, w szczególności w wyniku zmiany danych osobowych i/lub adresu email uniemożliwiającej odszukanie Uczestnika i/lub wręczenie nagrody.
§ 6
Kapituła Konkursu
- W celu przeprowadzenia Konkursu Organizator powołuje Kapitułę Konkursu, zwaną dalej Kapitułą. Kandydatury na członków Kapituły wskazuje Dyrektor Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, który jest jednocześnie jej Przewodniczącym.
- Kapituła powołana jest przez Organizatora na czas trwania Konkursu.
- W skład Kapituły wchodzi 5 osób.
- Zadaniem Kapituły jest:
- rzetelna, sumienna i obiektywna ocena nadesłanych prac,
- wybór laureatów konkursu.
- Przy ocenie nadesłanych prac Kapituła bierze pod uwagę następujące kryteria oceny:
- spełnienie założeń ideowych Konkursu,
- jakość walorów estetycznych i artystycznych,
- przydatność zdjęć do celów promocyjnych.
- Ze względu na możliwy różnorodny charakter prac konkursowych Kapitule pozostawia się możliwość zastosowania dodatkowych kryteriów oceny, które odzwierciedlają specyfikę prac zgłoszonych do Konkursu.
- Członkowie Kapituły dokonują oceny nadesłanych prac nie znając danych personalnych ich autorów. W momencie gdy zachodzi okoliczność mogąca podważyć bezstronność ich oceny, członkowie Kapituły mają obowiązek wstrzymania się od oceny danej pracy konkursowej.
§ 7
Sposób wyłonienia laureatów
- Zgłoszone prace konkursowe kwalifikowane są pod względem formalnym przez Sekretarza Konkursu, którym jest wskazany przez Przewodniczącego Kapituły pracownik Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, nie wchodzący w skład Kapituły.
- Kapituła dokonuje oceny zakwalifikowanych prac na podstawie kryteriów określonych w § 6 ust. 5 i 6 Regulaminu.
- Kapituła podejmuje rozstrzygnięcia zwykłą większością głosów. Każdemu członkowi Kapituły przysługuje w głosowaniu jeden głos. W przypadku równej liczby głosów decyduje głos Przewodniczącego Kapituły.
- Kapituła może zrezygnować z przyznania którejkolwiek z nagród, bądź przyznać dwie nagrody tego samego stopnia.
- Z obrad Kapituły sporządzany jest protokół, który podpisuje Przewodniczący Kapituły.
- Kapituła przedstawia Organizatorowi propozycję przyznania nagród, o których mowa w § 8 ust. 1, oraz ewentualnych wyróżnień. Od decyzji Organizatora nie przysługuje odwołanie.
- W przypadku nie wyłonienia przez Kapitułę laureatów I, II i/lub III miejsca, Organizator zastrzega sobie prawo przyznania mniejszej liczby nagród lub odstąpienia od ich przyznania. W takim przypadku podział nagród pieniężnych może być inny niż określony w § 8 ust. 1.
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 30 września 2022 r.
- Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi w trakcie zorganizowanej w tym celu uroczystości.
- Organizator będzie kontaktować się z laureatami konkursu: osobiście, drogą telefoniczną bądź mailową.
- Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na Stronie Internetowej Konkursu, profilu Facebook Konkursu oraz mogą zostać przekazane mediom.
§ 8
Nagrody
- Za zajęcie I, II i III miejsca, w każdej z kategorii, Organizator przyznaje dyplomy oraz nagrody finansowe w wysokości:
- I nagroda – 2.500 zł brutto (dwa tysiące pięćset złotych),
- II nagroda – 1.500 zł brutto (jeden tysiąc pięćset złotych),
- III nagroda – 1.000 zł brutto (jeden tysiąc złotych).
- Autorzy prac wyróżnionych w Konkursie otrzymują dyplomy wyróżnienia.
- Organizator Konkursu uprawniony jest do potrącenia z kwoty przyznanej nagrody wszelkich podatków wymaganych na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
§ 9
Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, e-mail:kancelaria@umww.pl, fax 61 626 69 69, adres skrytki urzędu na platformie ePUAP: /ummarszwlkp/SkrytkaESP.
- Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane w celach:
- przeprowadzenia, rozstrzygnięcia i rozliczenia Konkursu Fotograficznego o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego,
- archiwizacji,
- udzielenia licencji do nadesłanych prac.
- Dane osobowe Uczestnika Konkursu są przetwarzane:
- na podstawie wyrażonej przez Uczestnika Konkursu zgody na wykorzystanie wizerunku na potrzeby promocji Województwa Wielkopolskiego w ramach Konkursu,
- w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
- w związku z zawarciem umowy dotyczącej udzielenia licencji.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych listownie pod adresem administratora danych, lub elektronicznie poprzez skrytkę ePUAP: /umarszwlkp/SkrytkaESP i e-mail: inspektor.ochrony@umww.pl.
- Dane osobowe Uczestnika Konkursu przetwarzane będą wieczyście, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
- Przystąpienie do Konkursu jest dobrowolne, natomiast podanie danych osobowych przez Uczestnika Konkursu, jest warunkiem niezbędnym do udziału w Konkursie i zawarcia umowy licencyjnej, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości udziału w Konkursie.
- Zgoda na publikację wizerunku jest dobrowolna, a jej niewyrażenie nie pociąga za sobą żadnych skutków.
- Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych, o ile dane osobowe Uczestnika Konkursu są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, lub wynika to z wymogu prawa, lub gdy dane są już niepotrzebne do przetwarzania danych.
- Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, o ile dane osobowe Uczestnika Konkursu są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo do przenoszenia danych, o ile dane osobowe Uczestnika Konkursu są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody lub są niezbędne do zawarcia umowy oraz gdy dane te są przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
- Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
- Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z sytuacją szczególną Uczestnika Konkursu o ile przetwarzanie danych osobowych Uczestnika Konkursu jest niezbędne do zrealizowania zadania w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej.
- Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych o ile Uczestnik Konkursu uważa, iż przetwarzanie danych osobowych Uczestnika Konkursu odbywa się w sposób niezgodny z prawem.
- Dane Uczestników Konkursu będą ujawniane:
- na stronach internetowych wymienionych w niniejszym Regulaminie;
- Kapitule Konkursu, o której mowa w § 6 Regulaminu;
- podmiotom świadczącym usługi na rzecz Organizatora na podstawie zawartych umów dotyczących przekazywania przesyłek pocztowych, serwisu i wsparcia systemów informatycznych, utylizacji dokumentacji niearchiwalnej.
- Dane osobowe Uczestnika Konkursu nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania.
- Dane osobowe Uczestnika Konkursu nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy oraz do organizacji międzynarodowych.
- W przypadku uzyskania tytułu laureata dane osobowe Uczestnika Konkursu w zakresie: imię nazwisko, wizerunek, będą podawane do publicznej wiadomości.
§ 10
Prawa autorskie
- Uczestnik Konkursu poprzez dokonanie zgłoszenia, o którym mowa w § 5, oświadcza, że:
- posiada pełnię praw autorskich do zgłoszonych zdjęć,
- udziela Organizatorowi na okres 10 lat, nieodpłatnej, niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji na korzystanie ze zdjęć w dowolnym niekomercyjnym celu, a w szczególności w działaniach promocyjnych podejmowanych przez Organizatora, w zakresie poniższych pól eksploatacji, z możliwością wypowiedzenia po 8 latach z zachowaniem rocznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec roku kalendarzowego:
- utrwalenie i zwielokrotnienie – wytwarzanie dowolnymi technikami, w tym, techniką zapisu magnetycznego, światłoczułą, audiowizualną, cyfrową, optyczną, drukarską, komputerową niezależnie od formatu zapisu i nośnika, rozmiaru, formy, techniki, oprawy, rodzaju i sposobu dystrybucji lub upubliczniania,
- wprowadzanie do pamięci komputera, zapis czasowy i trwały i sporządzanie kopii takich zapisów; archiwizacja zapisów,
- nagrywanie na urządzeniach służących do wielokrotnego odtwarzania za pomocą nośników obrazu, w tym powielanie, rozpowszechnianie i odtwarzanie zdjęć,
- publiczne odtwarzanie przekazywanie i emitowanie w audycjach w środkach masowego przekazu po utrwaleniu na nośnikach obrazu,
- dokonywanie opracowań zdjęć, w tym prawo do obróbki komputerowej oraz wprowadzania zmian i modyfikacji zdjęć, w szczególności ze względu na wymogi techniczne związane z określonymi powyżej sposobami rozpowszechniania, jak również wykorzystywania takich opracowań i zezwalania na wykorzystywanie opracowań.
- Uczestnik Konkursu uprawnia Organizatora do udzielania dalszej licencji na takich samych polach eksploatacji jak w ust. 1 pkt. b z możliwością wypowiedzenia po 8 latach z zachowaniem rocznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec roku kalendarzowego.
- Uczestnik upoważnia Organizatora do decydowania o oznaczeniu, sposobie oznaczenia lub braku oznaczenia fotografii.
- Uczestnik Konkursu zrzeka się jakiegokolwiek wynagrodzenia za korzystanie ze zdjęć, w tym w szczególności wynagrodzenia za rozpowszechnianie zdjęć w Internecie oraz inne przypadki publicznego udostępniania zdjęć.
- Uczestnik Konkursu dodatkowo zapewnia, że osoby występujące lub uwiecznione na zdjęciach, a także ewentualni współtwórcy, nie będą dochodzić od Organizatora wynagrodzenia za korzystanie ze zdjęć, w tym w szczególności wynagrodzenia za rozpowszechnianie zdjęć w Internecie oraz inne przypadki publicznego udostępniania zdjęć, nie będą także wykonywały autorskich praw osobistych lub, odpowiednio, praw osobistych artysty wykonawcy, a w szczególności nie będą domagali się wskazywania i sposobu wskazywania ich jako współautora czy wykonawcy.
- W przypadku wystąpienia wobec Organizatora przez osoby trzecie z roszczeniami z tytułu naruszenia praw autorskich lub dóbr osobistych osób trzecich związanych z korzystaniem ze zdjęć, Uczestnik Konkursu pokryje koszty i zapłaci odszkodowania związane z roszczeniami takich osób.
- Z chwilą otrzymania nagrody, której mowa w § 8, Uczestnik Konkursu przenosi nieodpłatnie na Organizatora autorskie prawa majątkowe do nagodzonej pracy, w zakresie pól eksploatacji, o których mowa w ust. 1 pkt. b. Przeniesienie praw autorskich następuje na podstawie umowy sporządzonej w formie pisemnej.
- Organizator nie ma obowiązku wykorzystania fotografii na żadnym z pól eksploatacji wymienionych w ust. 1, pkt. a, lit. i Regulaminu.
- Uczestnik Konkursu zobowiązany jest do niewykonywania przysługujących mu praw osobistych do fotografii w sposób ograniczający Organizatora w wykonywaniu praw do fotografii.
§ 11
Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin jest jedynym i wyłącznym dokumentem określającym zasady oraz warunki prowadzenia Konkursu. Wykładnia i interpretacja Regulaminu należy wyłącznie do Organizatora. W sytuacjach nie objętych Regulaminem decyzję podejmuje Organizator. Od decyzji Organizatora nie przysługuje odwołanie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny przy zastosowaniu odpowiednich form informacji i zawiadomień Uczestników Konkursu.
- Wszelkie zmiany w Regulaminie ogłoszone zostaną na Stronie Internetowej Konkursu oraz profilu Facebook Konkursu. Z chwilą ogłoszenia zmiany Regulaminu zmiany stają się wiążące, Uczestnikowi przysługuje prawo rezygnacji z dalszego udziału w Konkursie w terminie do 7 dni od dnia ogłoszenia zmian Regulaminu.
- Regulamin Konkursu dostępny jest w siedzibie Organizatora (Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Departament Sportu i Turystyki, 61-714 Poznań, al. Niepodległości 34, p. IX, pok. 938) oraz na Stronie Internetowej Konkursu.
- Uczestnik Konkursu wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku – zdjęć, wykonanych w związku z realizacją Konkursu w materiałach promocyjno-informacyjnych Organizatora w szczególności: w materiałach prasowych, stronach internetowych, mediach, plakatach itp.
- Jeżeli którekolwiek z oświadczeń Uczestnika Konkursu zawartych w niniejszym Regulaminie okaże się nieprawdziwe, Organizator uprawniony będzie do wykluczenia Uczestnika z Konkursu oraz żądania zwrotu przyznanej nagrody.